8 Milyon Facebook Sayfası Zaman Tüneline Geçti
Markalar Zaman Tüneli'ne yavaş yavaş geçiyor, peki bu onların işine yarıyor mu? Konuşmak için erken ancak ilk veriler çok olumlu değil...
30 Mart tarihi bütün Facebook marka sayfalarının Zaman Tüneli'ne geçmesi
için verilmiş son tarih. Yani bu tarihten sonra markalar isteseler de
istemeseler de otomatik olarak yeni Facebook görünümüne
geçirilecekler.
Zaman Tüneli'nin marka sayfalarına olan etkisini görmek için ise biraz beklememiz gerekiyor. Yeni tasarımın markaların pazarlama grafiğini yükselteceği vaat ediliyor fakat şimdiye kadar Zaman Tüneli'ne geçmiş olan önemli markaların büyüme oranlarında bir yükselme olmadığı belirtiliyor. Hatta "Beğen" butonunun yeni tasarım içerisinde gölgede kaldığı bile söyleniyor.
Facebook'un yeni görünümüyle ilgili bazı endişeler olsa da hiçbir markanın
göz alıcı kapak alanına hayır diyebileceğini sanmıyoruz. Bazı silinen
özelliklerin yerine gelen yeni eklentiler ise gidenleri aratmıyor.
Tabi ki, markalar rakiplerinin gerisinde kalmak da istemiyor. Zaman Tüneli'nin ilk günlerinde yeni görünüme her gün 1 milyon sayfa geçiyordu. Şimdi ise markalar zamanda geriye giderek zayıf içerikleri temizliyor, marka ile ilgili önemli anları zaman tüneline işliyor.
Tabi ki, markalar rakiplerinin gerisinde kalmak da istemiyor. Zaman Tüneli'nin ilk günlerinde yeni görünüme her gün 1 milyon sayfa geçiyordu. Şimdi ise markalar zamanda geriye giderek zayıf içerikleri temizliyor, marka ile ilgili önemli anları zaman tüneline işliyor.
Sonuç olarak markalar yeni görünümün onlara getireceği artılar konusunda şüpheli. Facebook'ta yer alan en büyük 20 markadan sadece 8'i şu ana kadar Timeline'a geçti, hiçbirinin hayran sayısında kayda değer bir yükseliş gözlenmedi.
1 yorum:
go and fuck zaman tüneline
Yorum Gönder