Buradasınız : Anasayfa »

Omsi Bus Simulator Kurulumu ve İndir (HD Video)

Kaynak: www.bilgin-web.blogspot.com



Video ingilizce ama herşeyi açıklıyor sanırım anlamadğınız bir yer varsa yorumda sorabilirsiniz.Videonun 3.dakikasına kadar winrarı nasıl indirip kuracağınız ve megaupload'tan nasıl indireleceği anlatılıyor. Bunları zaten biliyorsanız videoyu 3. dakikadan itibaren izlemeye başlayabilirsiniz.
Emeğe Saygı Duyan Birisiyseniz Bir Yorumunuz Yeter.
Nasıl Oynanacağınızı Bilmiyorsanız Buraya Tıklayın.

Her İki Partıda İndirmek Zorundasınız Tek Part İle Çalışmayacaktır.
.............Part = 1.............  ..................Part = 2..........


E-Mail: PCCGroup@mail.ru
Serial: 6bH0tJrUnse29qnxtMSw5fforPb5pPmk 
Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows XP/Vista/7
İşlemci: 2,6 GHz
RAM: 2 GB
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce® / ATI Radeon®, minimum 256 MB, DirectX 9.0c
HDD: 4 GB 

Keywords: omsi, omni bus simulator, der omnibus simulator pobierz gre, omsi - patch, repaint tool omsi, omsi the bus simulator, the omnibussimulator, omsi karosa, omsi.the.bus.simulator, omsi bus simulator download, omsi bus simulator indir,omsi bus simulator serial, omsi bus simulator customer, omsi bus simulator nasıl indirilir, omsi bus simulator videolu anlatım,

Yazar Hakkında

Şehmus

2009 - 2014 Kurucu ve CEO

21 yorum:

Adsız dedi ki...

kardeşim yada abi ben indirdim yükledimde oyunu açtım oynuyom ama otobus zıplıyor niye acaba nedenini yada ayarı varsa söyleyebilirmisin

Şehmus dedi ki...

nasıl oynayacağını bilmeyenler için bu haberi okuyun http://bilgin-web.blogspot.com/2012/01/omsi-bus-smulator-nasl-oynanr.html

Adsız dedi ki...

E-Mail Serial olmuyor ya

Adsız dedi ki...

E-Mail İle İlgili Sorun Var İlgilenir Misiniz Lütfen?

Adsız dedi ki...

Değerli site yöneticisi sitenizi çok beğeniyorum makallelerinizin devamını sabırsızlıkla bekliyorum Rustik perde firması olarak başarılarınızın devamını beklerim

Adsız dedi ki...

yardım nasıl indirecem

Adsız dedi ki...

tşk ama bende şans yok yine olmuyo bi el atında şu arabayı iteliyelim

Adsız dedi ki...

Merhaba kardesim Partları yükledim.Wizardladım 2 part'ın dosyaları aynıydı.Omsi Crack+Serial.rar dosyasını açtım.Omsi.exe ile Readme dosyası çıktı.Omsi exe'yi açtım.Şu Hata ile karşılastım.(d3dx9.dll bulunamadığından bu uygulama başlatılmadı.uygulamanın yeniden yüklenmesi sorunu giderebilir) hatası çıkıyor.Directx 10'u yükledim yine aynı haya ile karşılaştım.Directx 9 'u yükledim yine aynı hata ile karşılaştım.PC min özellikleri
MS Windows XP Professional SP3
İntel Core2 duo CPU E4500 @2.20GHz 3.0Ram Asus X1550 series
Özellikler bunlar Acaba özelliklermi yetmiyor.Ne yapabilirim yardımcı olabilirmsin.

Adsız dedi ki...

E mail olmuyor

Adsız dedi ki...

d3dx9_28.dll bulunamadığından açılamıyor diyo yardım edin

Adsız dedi ki...

ya admin ne biçim oyun bu bir türlü olmuyo

Adsız dedi ki...

arkadaslar dll sorunu veriyorsa o dosyayı internetten indirip dll dosyalarının bulundugu klasorun içine atmanız gerekiyor

Unknown dedi ki...

crack yapmanız gerekiyor indirdiğiniz winrar dosyasında var.onu programı yüklediğiniz yere atın...

Adsız dedi ki...

ya oyunu açtığımda oyun açılır açılmaz kapanıyor

Adsız dedi ki...

yine ben ve son yorumum yardıııııım ediiiiiiin!!!!!!!

soner dedi ki...

yaa bakın ben yaptım part 1 den çalıştırdım ama baın böyle oldu
http://b1212.hizliresim.com/14/3/gjvz9.png

Adsız dedi ki...

yaa bn indirdim tam yükleme bitecek v101 exe. hatası veriyorr :((((((

Adsız dedi ki...

kardeşim yada abim bende sidisi var ama yükledim ama aaçılmıyo

Adsız dedi ki...

amk

Adsız dedi ki...

serial hatası alnlar internet bağlantısını kesip ole denesin

Adsız dedi ki...

ya kardeş bn torrent olarak indirdim ama crack dosyası yok nerden indirebilirim

2009 - 2014 Bilgin Web. Tüm Hakları Saklıdır. Şehmus TÜYRAN Wordpress to Blogger Converted by Uong Jowo

Yukarı Çık