Buradasınız : Anasayfa »

Hayran Sayfalarıda ‘Zaman Tüneli’ne Geçiyor


Facebook’un, hem kullanıcılarının hayat hikayelerini daha net biçimde anlatabilmelerini sağlaması, hem de kullanıcı profillerine dergi görünümü kazandırabilmesi için tasarladığı Timeline, pek çok kullanıcının eleştirisine rağmen,artık zorunlu hale geliyor.
Facebook, Timeline arayüzünü, markaların sayfalarına taşımaya hazırlanıyor. Kişisel kullanıcılar üzerinde denenen ve başarılı olan Timeline 29 Şubattan itibaren markaların kullanımına açılıyor. Bu değişiklikten sonra, Facebook’u bir reklam kanalı olarak kullanan pek çok marka, sosyal medya stratejilerini baştan oluşturacak gibi görünüyor.

Ryan Kennedy’nin markalar için tasarladığı Timeline’lar
 





Kaynak : sosyalmedyabulteni.com

Yazar Hakkında

Şehmus

2009 - 2014 Kurucu ve CEO

Hiç yorum yok:

2009 - 2014 Bilgin Web. Tüm Hakları Saklıdır. Şehmus TÜYRAN Wordpress to Blogger Converted by Uong Jowo

Yukarı Çık