Hayran Sayfalarıda ‘Zaman Tüneli’ne Geçiyor
Facebook’un, hem kullanıcılarının hayat hikayelerini daha net biçimde
anlatabilmelerini sağlaması, hem de kullanıcı profillerine dergi
görünümü kazandırabilmesi için tasarladığı Timeline, pek çok
kullanıcının eleştirisine rağmen,artık zorunlu hale geliyor.
Facebook, Timeline arayüzünü, markaların sayfalarına taşımaya
hazırlanıyor. Kişisel kullanıcılar üzerinde denenen ve başarılı olan
Timeline 29 Şubattan itibaren markaların kullanımına açılıyor. Bu
değişiklikten sonra, Facebook’u bir reklam kanalı olarak kullanan pek
çok marka, sosyal medya stratejilerini baştan oluşturacak gibi
görünüyor.
Ryan Kennedy’nin markalar için tasarladığı Timeline’lar
Kaynak : sosyalmedyabulteni.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder